Amplitude - kampania wiosna - lato 2016 od ANNISS

Kampania AMPLITUDE SS2016

Na wiosnę – lato 2016 ANNISS proponuje skóry naturalne gładkie i tłoczone w zestawieniach z żakardami, płótnami bawełnianymi, denimem i wiskozą. Paleta barw wychodzi od bieli przez popiele i szarości złamane intensywnym oranżem i szarym błękitem na czerni kończąc. Dodatkami, które dopełniają charakteru kolekcji są metalowe ćwieki oraz nadruki na skórach i tkaninach.

Po pokazie na Fashion Week Poland marka zaprezentowała swoją najnowszą kampanię wiosna – lato 2016.

W kontraście do wyrazistej estetyki ubrań, zdjęcia wizerunkowe promujące nowy sezon, stworzone przez Krzysztofa Wyżyńskiego, zostały utrzymane w chłodnym, niemal klinicznym klimacie białego tła i kompletnie nieinwazyjnej scenografii. Ascetyczny nastrój rekompensują modelki – Justyna Rusnak i Sylwia Sordyl, które pozują z prawdziwie aktorskim zacięciem.

Tobiasz Kujawa – Fashion Post (cały tekst dostępny tutaj: Fashion Post).

Przy kampanii z marką ANNISS współpracowali:

foto: Krzysztof Wyżyński
make-up: Magdalena Klaman
hair: Free Style Studio
models: Justyna Rusnak, Sylwia Sordyl
PR: Paulina Szymczak

Kampanię można zobaczyć na oficjalnej stronie marki anniss.co.uk, która również powstała dzięki współpracy z Paulina Szymczak PR i  Three Of Us.
Strona ze sklepem internetowym dostępnym dla międzynarodowego odbiorcy rozpoczyna nowy etap w rozwoju marki.

 

27
Favorites