Fashion Week Poland: ANNISS wiosna – lato 2016

Fashion Week Poland

Fashion Week Poland

Łodź, Polska: W pierwszym dniu Fashion Week Poland swoją kolekcję AMPLITUDE na wiosnę – lato 2016 zaprezentowała marka ANNISS. Jak mówi Anna Syczewska – twórca marki – Amplituda oznacza największe wychylenie z położenia równowagi, niebezpieczne balansowanie na granicach, odchylenie od normy.
Kolekcja AMPLITUDE na sezon wiosna – lato 2016 jest właśnie balansowaniem, odchyleniem, skonsolidowaniem skrajnych gatunków i stylów w jeden. To połączenie glam rocka lat 80 z elementami współczesnego stylu street – hip hop, skate i hipster.

Inspiracja wyłoniła się jak zawsze w przypadku ANNISS z muzyki i kultury rocka lat 70. i 80. Iggy Pop, David Bowie, Lou Reed i Debby Harry to ikony stylu glam rock minionych dekad, które stały się symbolem i punktem wyjścia do stworzenia kolekcji. Klasyka gatunku połączyła się z współczesnym stylem ulicy. Mocno dopasowane w całości stylizacje herosów rocka nabrały rozluźnienia, nowej formy zachowując jednocześnie mocno rockowy charakter. ANNISS nie przestaje tworzyć dla odważnej, pewnej siebie i swojego stylu kobiety.

Jak mówi projektantka: Kobieta ANNISS to silna, a zarazem wrażliwa osobowość. Odważna, zdecydowana, bezkompromisowa, świadoma swojego wyglądu. Potrafi poradzić sobie w każdej sytuacji. Jest niezależna, ma swoje zdanie i nie poddaje się stereotypom. Jest seksowna, ekspresyjna, a zarazem tajemnicza, mądra i przede wszystkim kocha muzykę i identyfikuje się z nią. Silna, niezależna postać.

W kolekcji dominują skóry naturalne gładkie i tłoczone w zestawieniach z żakardami, płótnami bawełnianymi, denimem i wiskozą. Paleta barw wychodzi od bieli przez popiele i szarości złamane intensywnym oranżem i szarym błękitem na czerni kończąc. Dodatkami, które dopełniają charakteru kolekcji są metalowe ćwieki oraz nadruki na skórach i tkaninach.
W kolekcji można zauważyć charakterystyczny styl marki – rock ‘n’ roll’ową awangardę wyrażoną w prostych formach, przełamanych kolorem, deseniem czy detalem. To ponadczasowa rockowa klasyka w futurystycznym ujęciu, na granicy kostiumu i mody subkulturowej.
Podczas pokazu marka zaprezentowała nowe logo i sygnet oraz stronę www: anniss.co.uk, na której znajduje się sklep internetowy.

29
Favorites